• Menü
  • Reszponzív weboldal
    • Mi a reszponzív weboldal?
    • Hogyan készül?
  • Webáruház
    • Mobilbarát webáruház
    • Hogyan készül?
    • Webáruház nyitás előtt
  • Új weboldalt szeretne?
  • Referenciák
  • Kreatív website
  • Kw Magazin
  • Kapcsolat
Kreatív website Kreatív website
Csak jó oldala van!

Hogyan használjuk a QR-kódot?

A QR-kód marketing feltétele

A QR-kód marketing manapság nagyon elterjedt, éppen ezért sokan helyeznek el QR-kódokat hirdetésben, termékdobozon, céges autón, névjegykártyán, stb.

A QR-kódok sok esetben egyszerűen csak az adott cég weboldalára vezetik a felhasználót, ami azonban nem alkalmas arra, hogy azt mobileszközökön nézzék a látogatók.

Mivel a QR-kódokat az esetek döntő többségében okostelefonnal olvassák le, így ha nincs az oldalunk optimalizálva a kis kijelzőkre, inkább ne alkalmazzuk a kódokat, mert ebben az esetben a weboldalra érkező felhasználók 95%-a azonnal visszafordul!

Tehát a QR-marketing legfontosabb alapfeltétele, hogy a QR-kód beolvasása után egy mobilra optimalizált webes érkezőfelületre (ún. landing page) jusson el a felhasználó! Ilyen felületet rendkívül egyszerűen létrehozhat! Tudjon meg többet a Kreatív website-ról itt!

QR-019.jpg

A QR-kódok vezethetnek:

  • Mobil weboldalunkra (a mobil weboldalakról bővebben itt olvashat)
  • Reszponzív weboldalunkra (a reszponzív weboldalakról bővebben itt olvashat)

  • Mobil weboldalunk egy adott menüpontjára (például részvétel egy nyereményjátékban, kuponletöltés, hírlevél feliratkozás, stb.)

  • Egy adott termékhez külön létrehozott egyedi weboldalra (ún. micro site-ra), ahol adott termékről minden részletet megtudhatnak a böngészők.
  • Egy adott kampányhoz külön létrehozott egyedi weboldalra, amely független a mobil- vagy reszponzív weboldalunktól, hiszen csak adott kampány végéig él.

 

Hogyan csináljuk jól?

  • A QR-kód leolvasása után a felhasználót vezessük mindenképpen egy mobileszközre optimalizált webes felületre!
  • A QR-kód marketing alkalmazása szinte mindenhol lehetséges, csak a kreativitásunkon múlik, hogy hol és mikor vetjük be! Alkalmazzuk ezért bátran, és tűnjünk ki a szürkeségből! Helyezzük el QR-kódunkat mindenhol, ott is, ahol senki se számítana rá!
  • Legyen QR-kódunk eredeti és egyedi! Alkalmazzuk itt is céges arculatunk színeit, csempésszük bele vagy mellé cégünk logóját, tegyük egyedivé, figyelemfelkeltővé és felejthetetlenné! Ez fokozza az érdeklődők kíváncsiságát és növeli a beolvasások számát.
  • Gondoljunk a leolvashatóságra, figyeljünk oda a méretarányokra.
  • Egy óriásplakátra nem szabad kis QR-kódot tenni, mivel azt nem fogják észrevenni.
  • Egy szóróanyagon vagy hirdetésben a kód nem lehet túl nagy, ha csak nem éppen a kód dizájnja a lényeg.
  • Kerüljük a halvány vagy kicsi kódokat, de ügyeljünk arra is, hogy a kódból ne legyen semmi kitakarva az akadálymentes beolvasás érdekében.
  • Használat előtt teszteljük a QR-kódot, készítsünk próbanyomtatást és lehetőleg több készülék segítségével, különféle fényviszonyok mellett is ellenőrizzük a leolvasást.

 

Hogyan ösztönözzük a felhasználókat a leolvasásra?

  • Kínáljunk exkluzív, csak itt elérhető információkat (tippek a termék felhasználásához, katalógusok, prospektusok, árlisták letöltése, terméket bemutató rövidfilmek, stb.)
  • Ajándékokkal (például ingyenes termékminta küldése kérésre, stb.)
  • Kuponokkal (vásárláskor válthatók be)
  • Nyereményjátékokkal
Kupon001.png qr-kód, qr-kód generátor, qr-kód készítés, qr-kód generálás, qr-kód leolvasó, QR-Marketing, QR-kód marketing, qr android, qr ios, qr windows, ingyenes tesztelés
  • Használjunk az egyes kampányainkhoz különböző QR-kódokat, így egyből arra a felületre tudjuk navigálni a felhasználót, amelyet meg szeretnénk neki mutatni, vagy ahol a neki szánt üzeneteket elérheti.
  • Kínáljunk többletinformációkat! Az újsághirdetésekben, plakátokon vagy szórólapokon elhelyezett QR-kódokkal olyan további információkat adhatunk termékünkről vagy cégünkről, amelyekre hely hiányában ott nincs lehetőség. (Akár a hirdetett termékhez, szolgáltatáshoz kapcsolódó képeket és videókat is egyszerűen bemutathatunk, ezzel még interaktívabbá téve a hirdetésünket.)
  • Kövessük nyomon az eseményeket! Figyeljük a QR-kódok leolvasásának számát, így mérhetjük akcióink és újsághirdetéseink sikerét és hatékonyságát is! (A Kreatív website kezelőfelülete tökéletesen alkalmas a QR-kódok leolvasásának követésére és kiértékelésére!)
Figyelem! Miben tud segíteni Önnek a Kreatív website? Kattintson ide a részletekért!

Miben segíthetünk?

Webáruház nyitást tervez?

Nem mobilbarát a weboldala?

Új honlapot szeretne?

Kövessen bennünket Facebook-on is!

Facebook.com/kreativwebsite

Referenciáink

Kw Magazin

Itt ér el minket!

Telefonszám: +36 30 203 6665
E-mail: marketing@salesnet.hu

Ajánlatkérés

© 2025 Minden jog fenntartva! - Reszponzív weboldal, mobilbarát webáruház és mobil honlap készítés. Impresszum Adatvédelmi nyilatkozat Sütik

Kreatív website

Kreatív website

Ez a weboldal sütiket használ. Ha ezt tudomásul veszi, akkor folytassa a böngészést.

További információ