Júliusi hírlevelünkben egy új lehetőséget mutattunk be partnereink számára, melynek segítségével a felhasználóik már regisztrációval is vásárolhatnak a webshopokban. Ha webáruházat üzemeltet, bizonyosan számíthat visszatérő vásárlókra. Számukra kényelmes, ha az újabb vásárlások során nem kell ismét...

Soron következő hírlevelünkben egy új funkcióról, a lapozható elemekről írtunk ügyfeleinknek. A lapozható elemek modulunk segítségével a fejlécképekhez hasonló, automatikusan lapozódó tartalmi blokkot lehet elhelyezni egy, vagy akár több menüpontban. Olvasson bele hírlevelünk tartalmába Ön is.

Önnel is előfordult már, hogy a weboldalára feltöltött kép elfordulva jelent meg? A fotók készítésekor a képek lehetnek álló vagy fekvő formátumúak, aszerint, hogy tartjuk az okostelefonunkat vagy a fényképezőgépünket. A fekvő formátum 90 fokos elforgatást eredményez, vagyis...

A jól megválasztott kulcsszavak (címkék) témákat jelölnek meg, tartalomjegyzékként funkcionálnak. Segítségükkel az olvasó könnyebben eligazodik a különböző témakörökben található cikkek között. Fontos, hogy előre jól átgondolt kulcsszavakat használjon és ne szinonimákat, mert azzal nem segíti az oldala keresőoptimalizálását...

Októberi hírlevelünkben arról írtunk a partnereinknek, hogy miképp tudják a különböző nyelvű oldalaikat összepárosítani a Kreatív website rendszerének segítségével. Egy többnyelvű weboldal vagy webáruház nyelvi változatainál nem csak a nyelveket, hanem az egyes tartalmi elemeket is fontos összerendelni. Olvasson bele hírlevelünkbe Ön is!

A Kreatív website által kezelt webáruházakban most már különböző kupon kedvezményeket is alkalmazhatnak partnereink. Egy jól átgondolt kuponos akció gyorsan kivitelezhető és jó hatással van a konverzió növelésére. Az állandó akcióknál lényegesen hatékonyabb és könnyebben készteti cselekvésre a webshop vevőit.

A honlapon vagy egy névjegykártyán feltüntetett e-mail cím sokat elárul egy vállalkozásról. Mégis rengetegszer tapasztaljuk, hogy cégek ingyenes e-mail címet használnak (pl. Gmail, Hotmail, Freemail, Citromail, stb.). Jó választás ez az üzleti életben? Vegyük sorra, milyen előnyökkel jár, ha inkább céges levelezéssel rendelkezik.

Egy webáruházban történő vásárlás alkalmával nincs lehetőségük a vásárlóknak a termékeket kézbe venni, felpróbálni. Ezért rendkívül fontos, hogy a termékek fotói miként jelennek meg a kategória listázásakor. Egy webshop annál ízlésesebb, minél egységesebbek a termékfotói. A Kreatív website által kezelt webáruházakban...

Februári hírlevelünkben bemutattunk egy új és nagyon hasznos lehetőséget azon partnereink számára, akik a Google adatlapjaikon remek értékelésekkel rendelkeznek vagy a Facebook oldalaikon találhatók pozitív felhasználói vélemények. Új integrációnk segítségével a vélemények és értékelések könnyen beszúrhatók...

Idei első hírlevelünkben az újdonságként bevezetett másodlagos és harmadlagos színt mutattuk be ügyfeleinknek, mellyel még egységesebbé és mutatósabbá tehetik az oldalaikat. Illetve a webáruházas partnereinknek egy készlet értesítővel kedveskedtünk. Olvasson bele hírlevelünkbe!