Mi a QR-kód marketing?
Rengeteg helyen látni manapság úgynevezett QR-kódokat. De vajon mire jó a QR-kód? És mitől olyan jelentős a marketing szerepe?
A QR-kód nem más, mint egy speciális vonalkód, amelynek segítségével a tetszőleges helyre tudjuk irányítani mindazokat, akik okostelefonnal, vagy egyéb, a kód leolvasására alkalmas eszközzel rendelkeznek.
Természetesen csak az olyan célnak van értelme, amely mobilra van alkalmazva. Ha egy egyszerű, nem reszponzív, vagy nem mobil weboldalra viszi az érdeklődőt a kód, akkor végeredményben semmi értelme az egésznek.
Mire van szükségem?
- Egy telefonon is kiválóan megjelenő landing page-re, informatív nyitó oldalra mindenképpen.
- És innentől kezdve máris marketingről beszélhetünk...
A QR-kódok alkalmazása
- Érdemes őket olyan felületre vezetni, amelyek rövidek és beszédesek. Ilyen lehet egy kiválasztott menüpont; egy termék egyedi aloldala (micro-site); vagy akár egy kampánycélra ideiglenesen létrehozott, független weboldalra.
- Legyünk kreatívak! QR-kódot szinte bárhová helyezhetünk. Szó szerint.
- Fontos, hogy leolvasható méretű legyen a kód, illetve ne kerüljön olyan helyre, ahol nem látszik.
- Tetszés szerinti design is kialakítható kódunkból, de vigyázzunk, hogy ne legyenek halványak a kód elemei.
- Rejtsünk a kód mögé „csak ott, és másutt sehol sem” elérhető információkat (vagy ajándékokat, kuponokat, nyereményjátékokat)!
- Minden kampányhoz tartozzon külön kód!
- A Kreatív website kezelőfelületén nyomon követheti, hogy egyes QR-kódjai mennyire sikeresek.
A QR-kód marketing ma egy hihetetlenül nagy ütemben fejlődő terület, rengeteg még kiaknázatlan lehetőséggel.
Bárhonnan szerezhetünk az „elszórt” kódoknak köszönhetően ügyfeleket.
|
|
|
|
![]() Megállítótábla |
|
![]() |
![]() Plakát |
![]() |
Ha további izgalmas információkra kíváncsi, ide kattintva bármikor felveheti velünk a kapcsolatot. |