Áprilisi fejlesztéseink közül

Áprilisi hírlevelünkben két újdonságot mutattunk be ügyfeleinknek. Valamint egy Google Analytics beállításról is ejtettünk szót, ami fontos a most májusban életbe lépő GDPR rendelet miatt.

Olvasson bele Ön is cikkünkbe és nézze meg, hogy mivel gazdagítottuk ügyfeleink weboldalait.

 

Képpár összehasonlító

Egy új fejlesztésünk, a képpár összehasonlító segítségével két képet lehet egyszerre megjeleníteni az honlapokon, úgy, hogy egy csúszkával lehet a képek között váltani.

Ez egy nagyon ötletes megoldás, ha egyszerre szeretné megmutatni például az éttermét kívülről és belülről. Vagy jól prezentálható egy rendezvényterem berendezés nélkül és asztalokkal berendezve.

Arra is tökéletes, ha előtte-utána képet jelenítene meg a weblapja tartalmában ilyen interaktív módon, mondjuk, ha lakásfelújítással foglalkozó cége van.

Mire érdemes odafigyelni, ha ilyet alkalmaz a weboldalán?

  • Fontos, hogy a két kép egyforma széles és egyforma magas legyen.
  • Mint általában a honlapokon, inkább fekvő képeket használjon, mert jobban mutatnak.
  • Akár marketing üzenetet is szerkeszthet a képekre, azonban arra ügyeljen, hogy a mobilok kis kijelzőjén is olvashatóak legyenek a feliratok.

A képpár összehasonlító pár kattintással szerkeszthető meg ügyfeleink weblapjaihoz tartozó admin-fiókban és a végeredmény ilyen klassz lesz:

car_1car_2

 

Új galéria stílus: Rács

Készítettünk egy új galéria stílust ügyfeleink számára, melyet a budapesti Corvina Rendezvényház oldala segítségével mutatunk be Önnek. Megtekintéséhez kattintson ide:

https://corvinarendezvenyhaz.hu/galeria

Ez egy úgynevezett Rács megjelenési stílus. A képek nagyon egyedi és modern kinézettel jelennek meg az oldalon, ráadásul asztali nézetben egérráhúzásnál animációval növelik a felhasználói élményt. Az új galéria megjelenése természetesen reszponzív, vagyis alkalmazkodik a weboldalt böngésző készülékéhez. A Kreatív website rendszere automatikusan kezeli az galéria album megjelenését és a „rácsok” összeállítását.

 

Google Analytics adatmegőrzés

Mostanában a csapból is az folyik, hogy 2018. május 25-én lép életbe az úgynevezett GDPR adatvédelmi rendelet. Ezzel természetesen minden weblaptulajdonosnak foglalkoznia kell, mi is külön hírlevélben tájékoztattuk erről partereinket.

A Google Analyticsban is történt egy módosítás, ami érint mindenkit, aki használja a keresőóriás ezen szolgáltatását. Az Analytics fiókokban beállítható az adatok megőrzésének ideje. Ez azért fontos, mert ennek törvényi és adatvédelmi vonatkozásai is vannak.

A beállítás a Google Analytics fiókokban az Adminisztráció / Tulajdon / Követési adatok / Adatmegőrzés gombra kattintva érhető el. Állítsa be Ön is!