Ilyen a jó kezdőlap
A sikeres vállalat titka a megnyerő kezdőlap.
A XXI. században, az internet világában minden sikerre szomjazó vállalatnak kötelező hatékony weblappal rendelkeznie. Ennek ellenére böngészés során gyakran botlunk bele olyan oldalakba, melyek nem hogy nem megnyerőek, hanem egyenesen taszítóak. Ezt egyetlen cég sem engedheti meg magának, hiszen a megnyerő kezdőlap és weblap a vállalat ajánlólevele.
Gondoljon csak bele, hogyan néz utána a cégeknek, melyekkel kapcsolatban áll? Ellátogat a weblapjukra, igaz? Ők is ugyanezt teszik az Ön vállalatával.
Képzelje csak el, hogy személyes látogatást tesz egy potenciális ügyfélnél! Hogyan mutatná be magát és vállalatát?
Először is, ügyelne a megjelenésére. Ápoltan, megfelelő viseletben, energikusan érkezne. Érthető (a témához és a klienshez alkalmazkodó) szóhasználatot alkalmazna. Rendezetten, úgy fogalmazná meg mondanivalóját, hogy az ügyfélnek teljesen világossá váljon, hogyan működhetnek majd együtt. Igyekezne olyan hangulatot teremteni, melyben mindketten jól érzik magukat.
Hogy miért tartottuk fontosnak összefoglalni mindezt? Mert ugyanezek igazak a hatékony kezdőlapra is.
Tartsa szem előtt, hogy weboldalának látogatóit 3-5 másodpercen belül kell megnyernie! Ha ez nem sikerül, elhagyják oldalát. Persze kivéve akkor, ha olyasvalamit értékesít, amit csak Öntől kaphatnak meg a vásárlók.
Milyen tehát a megnyerő kezdőlap?
Világos, hiszen ugyanúgy, ahogy a potenciális klienssel való első személyes találkozásnál nem célszerű részletekbe bocsátkozni egy-egy termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, úgy ezt a hibát virtuálisan, kezdőlapunkon sem szabad elkövetni. A legfontosabb, hogy a lehető legrövidebben, legvilágosabban fogalmazza meg, milyen értékeket nyújt vállalata mások számára.
A megnyerő honlap könnyen kezelhető, hiszen a böngészők gyorsan akarnak sok információhoz jutni.
Szintén fontos, hogy a vállalat logója jól látható és megfelelő színű legyen. Természetesen az elhelyezésére is ügyelni kell.
Bánjon óvatosan a színekkel, ne essen túlzásba! Tudja, a kevesebb néha több.