A Google térképes megjelenés

Munkánk során rengetegszer tapasztaljuk, hogy a legtöbb cég nem használja hatékonyan a Google Cégem (Google My Business) által kínált lehetőséget. Pedig kellő odafigyeléssel plusz bevételt eredményező szolgáltatást jelent. Ne hanyagolja el ezt a megjelenési formát. Olvassa el cikkünket!

A Google Cégem egy olyan megjelenési lehetőség a Google-től, ami általánosságban véve a fizikai üzlettel, vagyis bolttal rendelkező cégek számára nyújt segítséget. De más piaci szereplők számára is hasznos lehet, például azon taxis cégek esetében, akik kisebb településeken végzik a szolgáltatásukat.

A Google Cégem kezdetben csak a Google térképen kínált elérést, azonban ma már a találati listában is megjelenést biztosít a vállalkozások számára. A Google ezen szolgáltatása különálló, csak úgy, mint a Google Analytics és a Google Adwords. Ráadásul saját kereső algoritmussal rendelkezik, ezért teljesen el is különül a weboldalakat érintő organikus helyezésektől.

A Google-ban vállalkozására két módon találnak rá az érdeklődők:

 

Közvetlen eléréssel:

Erről azon leendő ügyfelei esetében beszélünk, akik kifejezetten a vállalkozása nevére, vagy címére keresve találják meg az adatlapját. A megjelenés a találati lista jobb oldalán történik.

Közvetlenül

 

Felfedezés útján történő megkeresés:

Felfedezés útján azok a jövőbeni vásárlói fogják megtalálni az adatlapját, akik valamilyen terméket, vagy szolgáltatást keresnek. Vagyis nem konkrétan az Ön cégére keresnek rá. Ebben az esetben a megjelenés a találati listában a térképen való feltüntetést, illetve a térképes keresést jelenti.

Felfedezés útján

 

Vállalkozása számára az a jó, ha a felfedezés útján történő megkeresések aránya a magasabb. Mivel így cége szolgáltatására (vagy termékére) keresve találják meg legtöbben vállalkozását, és nagy rá az esély, hogy rövid időn belül kapcsolatba lépnek Önnel.

Ha még nincs vállalkozásának Google-adatlapja, akkor itt tudja ingyenesen létrehozni és szerkeszteni: https://www.google.hu/business/

Amennyiben belefog a szerkesztésbe, előtte érdemes rákeresnie a konkurenseire, vagy az Ön vállalkozásához hasonló piaci szereplőkre, hogy ők miképp csinálják. A térképes találati listában elérhető jobb helyezés érdekében úgy készítse el a leírását, hogy az mindenképp tartalmazza a tevékenységére jellemző kereső- és kulcsszavait.

 

Ha nem biztos a dolgában, és jobban örülne neki, ha profik készítenék el az adatlapját, akkor keressen fel bennünket.