A reszponzív weblap 5 előnye
Az internet világában élünk, a jövő a technológiáé.
Blogunkon többször hangsúlyoztuk, hogy manapság kötelező a reszponzív weblap készíttetése. Az a vállalat, mely nagyratörő célokat tűzött ki maga elé, bizony nem engedheti meg magának, hogy csak úgy elsompolyogjon a reszponzív weboldal készítésének ötlete mellett.
Tény, hogy a felhasználóknak megdöbbentően nagy százaléka okostelefonról, esetleg tabletről keres fel egy-egy oldalt. Ha eddig még nem szánta rá magát a reszponzív weboldal készíttetésére, akkor folytassa az olvasást, hiszen ezek 5 előnyét ismertetjük röviden.
1. Növeli weboldalának láthatóságát
A reszponzív weblapok megjelenésének hátterében az internet fokozott használata és a mobil eszközök (okostelefonok, tabletek) megjelenése állt. Akár laptopról, akár okostelefonról böngészik, az URL-cím ugyanaz, a kattintásokkal pedig egyre nő a láthatóság.
2. Kényelmes
Amikor életünkben először látogatunk el egy weblapra, nem látjuk át egészen. Kell néhány perc böngészés ahhoz, hogy otthonosan érezzük magunkat.
A reszponzív weblapoknak hála, nincs szükség arra, hogy kétszer essünk át ezen a „tanulási fázison”. Ha laptopról, vagy ha mobiltelefonról keressük fel az oldalt, nagyjából ugyanazt láthatjuk.
3. Javul a láthatósága a keresőmotorokban
A Google állítása szerint egyre jobb találati helyre kerülnek a reszponzív oldalak. Ezt mi tapasztalatból állítjuk, hogy igaz! Ez így van akkor is, ha mobil weboldalt párosítunk már meglévő honlaphoz. A kulcs az, hogy mobilbarátként értékelje a keresőóriás.
4. Költség- és idő hatékony
A reszponzív weblapok egyik legnagyobb előnye, hogy nem kell külön mobil weboldalt készítenie. Ha azonban weblapját nem kell hetente frissítenie, akkor a mobil weblap is tökéletesen megállja a helyét, ha az technikailag megfelelően van beállítva.
5. Modern
A reszponzív weblapok a modern kor termékei. Manapság mindenkinek szüksége lenne egyre. Hogy milyen haszna származhat még a reszponzív weblapból? Erről ebben a cikkünkben is olvashat.
Aki nincs fent az interneten, az nem létezik. Amelyik vállalatnak nincs oldala, szintén nem létezik, így nem is lehet sikeres. A XXI. században azonban még valamire oda kell figyelni: a korszerűségre.
Ne bízza a véletlenre és ne engedje meg magának, hogy a felhasználót a türelmetlensége miatt veszítse el. Mi elkészítjük reszponzív weblapját.
Forduljon hozzánk bizalommal! |