A supportról
Miért fontos, hogy a szolgáltató ne hagyja magára ügyfelét?
Előző két bejegyzésünkben kis segítséget nyújtottunk azok számára, akik arra készülnek, hogy létrehozzák vállalkozásuk weblapját. Az a vállalat, mely nem számol honlappal, labdába sem rúg a piacon. Ha az ember ezt felismeri, akkor már csak el kell indulni az úton: először is, találni kell egy szolgáltatót.
Szolgáltatók terén is nagy a verseny a piacon, éppen ezért nem is olyan egyszerű elindulni azon a bizonyos úton. Jelen írásunkban a support fontosságáról, azaz arról írunk, hogy miért fontos, hogy a szolgáltató ne hagyja magára ügyfeleit a szolgáltatás vagy termék átadása után.
Képzelje csak el a következő esetet: Ön készíttet egy oldalt, melyet önállóan szerkeszthet. A szolgáltató azt mondta, ez a legjobb, hiszen így saját maga adhat hozzá információt a laphoz, és ha hajnali 3-kor jut eszébe egy ötlet, akár abban a pillanatban frissítheti weboldalát… Azonban a szerkesztgetés során kérdések merülnek fel Önben.
Ez esetben kihez fordul? A rendszergazdájához, aki nem ismeri a szerkesztőfelületet? A számítógépzseni barátjához, akinek szintén nem sok fogalma van arról, hogy az oldalon mi hogyan működik?
Hát nem az lenne a legjobb, ha első kézből jutna információhoz? Ha maga a szerkesztőfelület ötletgazdái ajánlanák fel segítségüket? Nincs olyan ember, aki jobban ismerné felületet, mint ők.
Ha minket választ, bármiféle kérdése merül fel, ránk feltétel nélkül számíthat. Hiszen nincs jobb ajánlólevél az elégedett klienseknél.
Ha tehát oldalának szerkesztése, alakítgatása során elakad, vagy bármiféle kérdése merül fel, ránk bármikor számíthat.