Így válasszon szolgáltatót, ha sikeres és konvertáló weboldalt szeretne! (2. rész)
Segítünk, hogy azt kapja, amit elvár.
Előző cikkünkben már felsoroltunk 5 szempontot, melyet mindenképp figyelembe kell vennie, mielőtt még szolgáltatót választ, hogy valóban konvertáló legyen a weblapja.
Jelen írásunkban folytatjuk a felsorolást a következő 5 ponttal, így segítünk abban, hogy pontosan azt kapja, amit elvár.
6. Az aloldalakat lehet a későbbiekben bővíteni?
Sok esetben fordul elő, hogy egy vállalat bővíti szolgáltatásainak listáját és mivel tudja, hogy a siker érdekében honlapját folyamatosan frissítenie kell, utólag szeretne létrehozni egy-egy aloldalt. Nagyon fontos szempont, hogy bármikor lehessen újabb és újabb aloldalt létrehozni. A legjobb, ha menücsoportokat is tudunk bármikor szerkeszteni.
7. Lehet több űrlapot is létrehozni az oldalon?
Egyes szolgáltatók csupán egy űrlap létrehozását engedélyezik, általában egy kapcsolati űrlapot. Azonban ez szinte minden esetben kevésnek bizonyul. Gondolja át, mire lehet szüksége weblapján. Megrendelő form, ajánlatkérés, foglalás, adatbázisépítés, elégedettségi kérdőív, stb. Az előbbi felsorolásból is jól látszik mennyire fontos, hogy könnyen tudjon többféle űrlapot készíteni.
Figyeljen oda arra is, hogy mi történik, miután valaki kitöltötte az oldalon található űrlapot. A Kreatív website rendszere ilyenkor például automatikus értesítő e-mailt küld Önnek, az űrlapot kitöltő felhasználó pedig egy köszönő oldalra jut (amelynek szintén Ön határozhatja meg a tartalmát).
8. Lehet az oldalon megfelelően címsorozni?
A megfelelő címsorozás az átlátható weboldal titka. Mielőtt még szolgáltatót választana, vegye figyelembe lehetőségeit. A megfelelő címsorozás ugyanis a weboldalát böngésző számára teszi könnyebbé az olvasást és tagoltabbá is válik a tartalom, így tetszetősebb a kinézet. SEO szempontból pedig a címsorok megfelelő alkalmazása a tartalma hierarchiáját mutatja a Google-nek, vagyis rendkívül fontos szempont a sikeres keresőoptimalizálás terén.
Nem minden szolgáltatónál nyílik lehetősége megfelelő címsorozásra, ezért figyeljen, kit választ.
9. Lehet kódokat elhelyezni az oldal forrásában?
Szintén nem elhanyagolható szempont, ha például mérni szeretné oldala hatékonyságát, vagy valamilyen más kódot kell elhelyezni a weboldalán (pl, Google Analytics, Facebook pixel kód, stb.).
A legjobb, ha ezeket Ön is beállíthatja egy adminisztrációs felületen, de minimum segítenek benne (külön díjazás nélkül). Nálunk ezek megadhatóak az admin-fiókban, de segítünk is benne, hiszen ez is a support része.
10. A SEO beállítások önállóan megadhatók?
Legyen minden menüpont esetében lehetőség arra, hogy külön-külön adja meg az aloldalak description-jét, vagyis a leírását a Google számára. Ez az egyik sarokpontja annak, hogy a weboldala megtalálható legyen az interneten.
Manapság, az internet világában szinte mindenki, folyamatosan elérhető. Legyen elérhető Ön is, találják meg Önt előbb, mint versenytársait! Segítünk benne!