A tartalommarketing nem a jövő. Ez a jelen!
Mielőtt még elmerülünk a részletekben, tisztázzuk, mi az a tartalommarketing! Ezt a neve alapján nem olyan nehéz kitalálni. Ha tartalmat állítunk elő és azt különféle csatornákon terjesztve szerzünk vevőket, akkor tartalommarketinget, vagy content marketinget alkalmazunk.
Ez lehet egy szöveg, egy videó, egy jelentés, esettanulmány, fotó és a sort még hosszasan sorolhatnánk...
Az online marketing stratégia alapeleme a tartalom. Tartalom nélkül nem érhetőek el eredmények, sikerek. Oldalunk látogatói sok információt várnak el tőlünk. Ezek lehetnek egy adott termék jellemzői, olyan cikkek, melyek témája foglalkoztatja őket vagy olyasvalami, mely szórakoztató számukra.
Ha oldalunk tartalma a jónál is jobb, olvasóink nem tudnak ellenállni a kísértésnek és hírünk rohamosan terjedni kezd. Potenciális ügyfelünk egyre többet szeretne megtudni az adott témáról, termékről és az azt kínáló vállalatról is. Ha a cég így folytatja, akkor a piaci jelenléte és láthatósága rohamos mértékben fog nőni.
A tartalommarketing összehozza Önt célcsoportjával és elősegíti, hogy alaposan megismerjék egymást, több ügyfelet hoz a vállalat számára, ez pedig több haszont is jelent. A content marketing ideális módja saját termékeinek és szolgáltatásainak népszerűsítésére, ráadásul bizalmi kapcsolatot épít ki a vállalat és a fogyasztó között: egy elégedett ügyfél mindig kér repetát.
Érti már, miért fontos, hogy oldala mindig friss és naprakész legyen?
Szeretne tartalommarketinget alkalmazni? A Kreatív website könnyedén segíthet Önnek.
Amennyiben igénybe veszi szolgáltatásainkat, saját admin fiókot biztosítunk az Ön számára, melynek segítségével akármikor, akárhányszor frissítheti oldalának tartalmát. Saját fejlesztésű szoftverünk magyar nyelvű és használata rendkívül egyszerű.
A tartalommarketing időszaka elkezdődött. Ez nem a jövő: ez már a jelen!