Így keltsen bizalmat potenciális ügyfeleiben az interneten

5 technika profiktól.

Sokakban felmerül a kérdés, hogy a weboldal létrehozása után hogyan is kelthetnének bizalmat az olvasókban. Ha megvizsgáljuk a bizalmat, habozás nélkül kijelenthetjük, hogy mindenfajta kapcsolat, így a baráti, szerelmi és üzleti kapcsolat alapját jelenti. A stabil kapcsolat megteremtéséhez idő kell.

Ön vajon rábízná legféltettebb titkát egy idegenre? Ha nem, akkor azt se várja el, hogy az interneten a potenciális ügyfelek megadják banki adataikat a cégének, mely semmiféle bizalomkeltő stratégiát nem alkalmaz. De milyen eszközökhöz nyúlhat? Jelen írásunkból kiderül.

 

Így keltsen bizalmat potenciális ügyfeleiben az interneten. Kreatív website

1. Szerezzen referenciát!

Az egyik leghatékonyabb technika a bizalomszerzésre. Amikor vásárolni készülünk az interneten, alaposan utánanézünk az adott vállalatnak, nehogy kellemetlen meglepetés érjen. A weblapján, blogján, közösségi oldalán mindenképp szerepeljenek ajánlások elégedett ügyfelektől.

Tartsa szem előtt, hogy a referenciát jól kell megfogalmazni ahhoz, hogy hatékony legyen. Ha annyi jelenik meg a képernyőn, hogy „a legjobb cég”, a felhasználók akár azt is gondolhatják, hogy a pozitív véleményt maga a vállalatvezetés írta. A hitelességhez konkrétumokra van szükség. Itt olvashat például néhány ajánlást rólunk.

 

2. Vállaljon garanciát!

Mi sem növeli jobban az ügyfél bizalmát, mint ha azt ígéri, hogy amennyiben nem elégedett a termékkel, szolgáltatással, visszatéríti az árát. Ezzel azt sugallja felé, hogy biztos a dolgában, tehát bizalmat ébreszt.

Vagy ajánljon ingyenes próba lehetőséget, amenniyben a tevéknyesége ezt lehetővé teszi. Mi például ingyenes demó verziót készítünk az érdeklődő partnereinknek.

 

3. Mutassa be, mit kínál!

Mutassa meg a weblapját böngészőknek, hogy hogyan alkalmazzák a termékét! Ha például valamiféle kertészetben használatos szert árul, videón illusztrálja, hogyan kell használni! Ha szolgáltatást kínál, a dolga egy kicsit nehezebb, de hatékony lehet, ha videón elmagyarázza, miről van szó. Ráadásul, ha belegondol, a videómegosztás sosem volt ennyire gyors és olcsó, mint manapság. Akár egy okostelefonnal is rögzítheti a felvételt.

 

4. Ossza meg külön menüpontban (képekkel), kik alkotják a csapatát, vagy kivel fognak beszélni a potenciális érdeklődői!

Az egyik legjobb bizalmat építő stratégia, ha a böngészők arcokat tudnak párosítani a vállalat nevéhez. Például így.

 

5. Nem mindegy, milyen a webdizájn.

A sikerre hivatott vállalatok bizony nem csupán a megosztott tartalmaikkal, hanem kreatív megjelenésükkel is kitűnnek versenytársaik közül. Kérje profik segítségét, hiszen náluk senki sem tudja jobban, mi kell egy sikeres vállalat weboldalához!

Forduljon hozzánk bizalommal!