Mikor válassza a mobil weboldalt?
Az előző bejegyzésben már volt szó a reszponzív- és a mobil weboldalakról is, most pedig azt fogjuk megosztani Önnel, hogy mikor érdemes mobil weboldal készíttetésében gondolkodnia.
Képzelje csak el, hogy egy 30 év körüli férfi az Ön vállalata, szolgáltatása, termékei iránt érdeklődik! Az ő célja, hogy minél gyorsabban jusson információhoz. Ha kíváncsi bármire, mit tesz? Hát ellátogat az Ön weboldalára.
Az okostelefonok manapság rendkívül elterjedtek és hozzásegítenek minket ahhoz, hogy akármikor akármilyen témában információhoz jussunk ott, ahol éppen vagyunk. A korábban említett 30-as férfi is valószínűleg a kis kütyüje után nyúl és már pötyögi is az Ön honlapjának címét.
Ha az Ön weboldala nem alkalmazkodik jól a mobil eszközökkel való böngészéshez, az ilyen készülékekről netezők inkább elhagyják az oldalt és keresnek más megoldást. Nagy valószínűséggel felkeresik a mobil weboldallal rendelkező konkurencia lapját.
Ráadásul a Google is olyan weboldalakat sorol előre, melyeknek mobil változata is létezik.
A mobil weboldal tehát alkalmazkodik a XXI. század technikai vívmányaihoz és megkönnyíti a különböző eszközökkel való böngészést. Ha el szeretné készíttetni sajátját, az eredeti honlaphoz sem kell hozzányúlni.
Ha kisebb képernyőjű készülékről találnak rá a weblapjára, akkor sincs gond: az információk és menüpontok jól strukturáltak, az oldal könnyedén csúsztatható le- és felfelé, valamint nagyításra sincs szükség.
A mobil weboldal az Android, az iOS, a Symbian és a Windows operációs rendszerekhez is kiválóan alkalmazkodik, lényegre törő és egyértelmű, ezzel megkönnyíti a felhasználó dolgát, akinek célja a gyors információszerzés.
Ha tehát nem szeretné elveszteni 100 látogatójából azt a 30-at, akik mobil eszközről keresik fel az Ön oldalát, mindenképp érdemes elgondolkodnia egy olyan informatív mobil weboldal elkészíttetésén, mely idővel hozzásegíti a sikerhez.
|