Hírek 1/14

Hogyan használja jól a kupont, mint marketing eszközt a webáruházában? - Kreatív website

Rengeteg webshop esetében tapasztalhatjuk, hogy időnként kuponokat lehet beváltani, melyekkel fix összegű, vagy százalékos kedvezményt kaphatunk vásárláskor. Ez mára egy jól bevett marketing eszköz, hiszen bizonyítottan növeli a vásárlási hajlandóságot.

Azonban nem mindegy, hogy milyen módon használja a kuponokat a webáruházában. Lehet, hogy rövid távon számottevő bevételnövekedést eredményez, de hosszabb távon akár profitvesztést is jelenthet.


Nyelvi párok összerendelése a weboldalakon: Kreatív website

Októberi hírlevelünkben arról írtunk a partnereinknek, hogy miképp tudják a különböző nyelvű oldalaikat összepárosítani a Kreatív website rendszerének segítségével. Olvasson bele Ön is a hírlevelünkbe.

Egy többnyelvű weboldal különböző nyelvi változatainál nem csak a nyelveket, hanem az egyes tartalmi elemeket is érdemes összerendelni. Másképp fogalmazva, fontos megmutatni a rendszernek és természetesen a keresőknek is, hogy mely menüpontok, hírek stb. mely másik aloldalak fordításai.


Online kuponok használata a Kreatív website webshopjaiban

A Kreatív website által kezelt webáruházakban most már különböző kupon kedvezményeket is alkalmazhatnak partnereink. A kuponok remek vásárlásösztönzőként funkcionálnak a webshopokban, így ez egy kiváló eszköz lehet ügyfeleink számára.

Egy jól átgondolt kuponos akció gyorsan kivitelezhető, jó hatással van a konverzió növelésére, valamint kellő odafigyeléssel kiválóan alkalmas a vásárlói elkötelezettség növelésére is. Az állandó akcióknál lényegesen hatékonyabb és könnyebben készteti cselekvésre a webshop vevőit.


Miért használjon céges e-mail címet

A honlapon vagy egy névjegykártyán feltüntetett e-mail cím sokat elárul egy vállalkozásról. Mégis rengetegszer tapasztaljuk, hogy cégek ingyenes e-mail címet használnak (pl. Gmail, Hotmail, Freemail, Citromail, stb.).

Jó választás ez az üzleti életben? Hatással van a vállalkozása megítélésére? Vegyük sorra, hogy milyen előnyei származnak abból, ha inkább céges levelezéssel rendelkezik.


A termékfotók háttere a webáruházakban

Egy webáruházban történő vásárlás alkalmával nincs lehetőségük a vásárlóknak a termékeket kézbe venni, felpróbálni. Pont ezért rendkívül fontos, hogy a termékek fotói miként jelennek meg a kategória listázásakor. Egy webshop annál ízlésesebb, minél egységesebbek a termékfotói.

A Kreatív website által kezelt webáruházakban a termékek általában dobozokban (kártyákon) jelennek meg...


Egy- vagy többlépcsős legyen a megrendelés véglegesítése a webáruházban? Kreatív website

A webshopokban történő vásárlási folyamat megtervezésének egyik központi kérdése, hogy a megrendelés véglegesítése miképp épüljön fel? Vagyis milyen legyen a checkout? Ez fontos kérdés, hiszen egyértelműen hatással lesz a megvalósult vásárlások számára, a konverziós arányra.

Lehet többlépcsős a checkout, de egyre népszerűbbek egy egylépcsős megoldások.


Trustindex modul a Kreatív website által kezelt weboldalakon.

Februári hírlevelünkben bemutattunk egy új és nagyon hasznos lehetőséget azon partnereink számára, akik a Google adatlapjaikon remek értékelésekkel rendelkeznek vagy a Facebook oldalaikon találhatók pozitív felhasználói vélemények.

Az új integrációnk segítségével a vélemények és értékelések könnyen beszúrhatók a Kreatív website által kezelt weboldalakba és webáruházakba...


Másodlagos, harmadlagos szín - Készlet értesítő

Idei első hírlevelünkben az újdonságként bevezetett másodlagos és harmadlagos színt mutattuk be ügyfeleinknek, mellyel még egységesebbé és mutatósabbá tehetik az oldalaikat. Illetve a webáruházas partnereinknek egy készlet értesítővel kedveskedtünk.

Olvasson bele a hírlevelünk tartalmába!


luibuvesz.hu

Novemberi hírlevelünkben a Full HD fejlécképek lehetőségét mutattuk be partnereinknek, ami egy rendkívül látványos megoldás azon weboldalak esetében, amik teljes képernyőszélességben jelennek meg.

Ennek részleteit olvashatja el legfrissebb cikkünkben.