Hírek 1/14

Egy- vagy többlépcsős legyen a megrendelés véglegesítése a webáruházban? Kreatív website

A webshopokban történő vásárlási folyamat megtervezésének egyik központi kérdése, hogy a megrendelés véglegesítése miképp épüljön fel? Vagyis milyen legyen a checkout? Ez fontos kérdés, hiszen egyértelműen hatással lesz a megvalósult vásárlások számára, a konverziós arányra.

Lehet többlépcsős a checkout, de egyre népszerűbbek egy egylépcsős megoldások.


Trustindex modul a Kreatív website által kezelt weboldalakon.

Februári hírlevelünkben bemutattunk egy új és nagyon hasznos lehetőséget azon partnereink számára, akik a Google adatlapjaikon remek értékelésekkel rendelkeznek vagy a Facebook oldalaikon találhatók pozitív felhasználói vélemények.

Az új integrációnk segítségével a vélemények és értékelések könnyen beszúrhatók a Kreatív website által kezelt weboldalakba és webáruházakba...


Másodlagos, harmadlagos szín - Készlet értesítő

Idei első hírlevelünkben az újdonságként bevezetett másodlagos és harmadlagos színt mutattuk be ügyfeleinknek, mellyel még egységesebbé és mutatósabbá tehetik az oldalaikat. Illetve a webáruházas partnereinknek egy készlet értesítővel kedveskedtünk.

Olvasson bele a hírlevelünk tartalmába!


luibuvesz.hu

Novemberi hírlevelünkben a Full HD fejlécképek lehetőségét mutattuk be partnereinknek, ami egy rendkívül látványos megoldás azon weboldalak esetében, amik teljes képernyőszélességben jelennek meg.

Ennek részleteit olvashatja el legfrissebb cikkünkben.



Bankkártyás fizetés webáruházakban.

A bankkártyás fizetési mód még nem teljesen elterjedt hazánkban, de tény, hogy egyre népszerűbb a webáruházakban történő vásárlások alkalmával. Nem véltelen, hiszen ez az egyik legbiztonságosabb fizetési mód. Ezért készítettünk egy SimplePay modult ügyfeleink számára, hogy a webshopjaikban könnyen tudjanak bankkártyás fizetési lehetőséget is kínálni vevőik számára.

A komoly banki háttérrel rendelkező kártyás fizetés lehetősége bizalmat kelt a leendő vásárlóiban. Különösen igaz ez...


Használ címkéket a blogbejegyzéseinek csoportosításához? Így csinálja! - Kreatív website

A blogok a híreket alapvetően dátum, azaz megjelenés szerinti sorrendbe rendezik. A legfrissebb hírek kerülnek a lista elejére, a legrégebbiek a végére. Gyakran találkozhatunk olyan oldalakkal is, ahol az írások az időrendi megjelenítés mellett fel is vannak címkézve. A Kreatív website hírek modulja is lehetővé teszi, hogy ügyfeleink a cikkeiket felcímkézzék.

A blogbejegyzések felcímkézése akkor alkalmazható jól a gyakorlatban, ha a cikkek...


A Hírek és Blog modulunk újdonságai

Egyre több partnerünk vezet blogot a honlapján, ami nem véletlen, hiszen a tartalommarketing egyre fontosabb a keresőoptimalizálásban.

Ezért ügyfeleink számára új megjelenési stílusokat készítettünk, melyek már elérhetők az admin-fiókokban. Ezekkel bármikor néhány kattintással színesíthetik és könnyen átalakíthatják a híreiket, vagy a blog cikkeiket a Kreatív website által kezelt honlapjukon vagy webshopjukban...


boríték

Tudta? Partnereinknek minden hónapban küldünk egy hírlevelet arról, hogy milyen újdonságokat használhatnak a reszponzív weboldalaikon vagy mobilbarát webáruházaikban. Azért olyan klassz a központi fejlesztés, mert a legtöbb esetben ügyfeleink is hasznos új funkciókat kapnak, ezáltal gyorsabban fejlődnek a weboldalaik, mintha egyedileg programoztatnának.

Friss cikkünkben a májusi és a júniusi hírleveleink témái közül szemezgettünk...


Indítson webáruházat a Kreatív website segítségével!

Tény, hogy egyre nagyobb teret hódít magának az internetes vásárlás az okostelefonok elterjedése és az állandó online jelenlét következtében.

Gondolkodott már Ön is azon, hogy kiveszi a részét az online kereskedelmeből? Ebben is számíthat a segítségünkre!