Hírek 3/12

A weben régebben csak néhány betűtípus közül lehetett válogatni. Az online technika fejlődésének köszönhetően, mára a tipográfia szerves részévé vált a holnapkészítésnek. És nem is olyan könnyű feladat kiválasztani, hogy melyiket alkalmazza a weblapján, mint ahogy azt elsőre gondolná. Jelen írásunkban segítünk Önnek a választásban.

Egy weboldalon többféle linket, más néven hivatkozást különböztetünk meg. Lehetnek a honlap egy másik részére mutató belső linkek, másik webhelyre mutató külső hivatkozások, a weblapról letölthető dokumentumok. Melyik mire való, mikor érdemes új ablakban megnyitni és milyen hibát ne kövessen el? Erről írtunk Önnek ebben a cikkünkben.

Munkánk során rengetegszer tapasztaljuk, hogy a legtöbb cég nem használja hatékonyan a Google Cégem (Google My Business) által kínált lehetőséget. Pedig kellő odafigyeléssel egy valóban plusz bevételt eredményező szolgáltatást jelent. Ne hanyagolja el ezt a megjelenési formát. Segítünk, hogy könnyebben eligazodjon, olvassa el friss cikkünket!

Előző cikkünkben bemutattuk Önnek a honlapján használt űrlapok működését és célját, illetve néhány gondolatban nekiláttunk leírni, hogy miket tartson szem előtt, ha jól konvertáló online űrlapot szeretne készíteni. Most pedig folytatjuk a sort. Az űrlapok helyes tagolásáról, a plusz üzenetküldési lehetőségről, a felhasználók adatainak...

Egy honlapra szánt online űrlap nagyon jó eszköz ajánlatkéréshez, vagy kapcsolatfelvételhez. Egy rosszul megszerkesztett űrlap azonban inkább eltéríti a leendő érdeklődőjét annak kitöltésétől. Mitől fog jobban működni egy űrlap? Hogy készítse el, hogy azt többen töltsék ki? Összeszedtünk Önnek, hogy mi milyen űrlapokat...

Sokan gondolják azt, hogy a honlap legalsó részének nincs igazán jelentősége, hiszen ott már véget ér a tartalmi rész, ezért úgysem olvassák el a látogatók. Pedig a weboldal lábléce nagyon hasznos is lehet, ha navigációt, egyéb fontos információkat, vagy praktikus funkciót jelenít meg benne. Mutatjuk, hogy mi mindenre használhatja fel a webhelye láblécét és hogyan készítse el...

Legtöbbször a cégek csupán e-mail címet és telefonszámot tüntetnek fel az általuk üzemeltetett weblapon. Azonban ez nem elég. Ugyanis az elektronikus kereskedelmi törvény előírja, hogy Ön, mint online szolgáltató milyen adatokat köteles közölni. Cikkünkben összegezzük Önnek, hogy milyen adatokat kell szerepeltetnie...

A Chrome a világ egyik legelterjedtebb böngészője, melyet eredetileg a Google fejlesztett. Az internethasználat biztonsága a kezdetektől fogva fontos a fejlesztőik számára, és közel két éve vezették be, hogy azon weboldalakat, melyek nem rendelkeznek SSL tanúsítvánnyal „nem biztonságos” jelöléssel látják el...

A vizuális tartalom hat az érzelmekre. A kellő hatás elérése érdekében használjon képeket a honlapján. Ha a szövegen nem is, a fotókon és az illusztrációkon garantáltan megakad a böngésző szeme. Előző cikkünkben a weboldalon felhasznált képek céljával és mondanivalójával, a méretével és stílusával, valamint a használatuk...

Egy-egy jól megválasztott képpel néha többet közölhet cégéről vagy tevékenységéről, mint egy hosszabb szövegrésszel. Egy kép ugyanis több szimpla helykitöltésnél, és használatával remekül tudja befolyásolni a felhasználói élményt. Ha kételkedik ennek a valóságalapjában, akkor csak nézze meg a közösségi oldalakat!

Sokat tehet Ön is azért, hogy a honlapját böngészők tovább maradjanak a weboldalán. Ehhez megfelelő felhasználói élményt kell nyújtania, illetve figyelnie arra, hogy a látogatói könnyen megtalálják, amit keresnek. Cikkünkben mutatunk 7 tippet, hogy növelni tudja a honlapján töltött időt, és ezáltal előrébb kerüljön...

Ügyfeleinknek küldött májusi hírlevelünkben szót ejtettünk a weboldalakon használt kapcsolati térképek cseréjéről. Valamint bemutattunk egy új és divatos lehetőséget, a chatbox (más néven csevegő ablak) használatát a honlapokon. Májusi tájékoztatónk nem csak partnereinknek érdekes, Ön is fog benne praktikus ötleteket találni.