Könnyen átlátható honlap: a siker kulcsa
A weboldal nem csupán egy virtuális névjegykártya. A jó weblap ügyfeleket vonz és a meglévőket megtartja. Oldala online ügyfélszolgálat, termékkatalógus, online rendelési felület is egyben.
Ahhoz, hogy vállalkozása sikeres legyen és így elérje célját, elengedhetetlen egy jó honlap és az, hogy sok látogatója legyen.
De hogyan generálhat forgalmat?
Keresőoptimalizálással, egy blog készítésével, melyen érdekes és aktuális tartalmakat oszt meg, de természetesen a közösségi oldalakon is népszerűsítheti üzletét.
A népszerűsítés mellett más stratégiák után is nyúlhat: kitöltheti a piaci réseket, így könnyedén elhúzhat versenytársai mellett.
Legyen például a böngésző virtuális idegenvezetője!
Képzelje csak bele magát a netezők bőrébe! Amikor Ön a keresőbe beírja azt, amire kíváncsi, számos weblapcím felugrik a találatoknál. Az egyes címek alatt megjelenő pár sort talán át is futja és amennyiben az érthető és nem túlbonyolított nyelvezetben íródott, nagy valószínűséggel rákattint.
Oldala legyen lényegre törő! Az internetezők türelmetlenek: mindent egyszerre szeretnének, ha pedig nem kapják meg, elpártolnak tőlünk.
Olyan ez, mint az első benyomás: ha bemutatnak minket valakinek, az illető megjelenése, az első pár gesztusa és szava lesz meghatározó.
Ha csinálja, hát csinálja jól! Figyeljen a színekre, a betűméretre, az átláthatóságra! (A színek használatáról bővebben egy korábbi bejegyzésünkben is olvashat ide kattintva.)
Na és persze arra, hogy az oldal reszponzív legyen, hiszen ez a másik buktató. Ahogy korábban is említettük, manapság nem vagyunk már olyan türelmesek, mint régen. Mire gondolunk?
Hát arra, hogy ha kíváncsiak vagyunk például arra, hogy mennyibe kerül x vagy y termék, rákeresünk a böngészőben arról az eszközről, mely épp kéznél van. Ez manapság általában egy okostelefon.
A reszponzív weblapok felismerik az eszközt és alkalmazkodnak is ahhoz. A nem reszponzív honlapok sokkal átláthatatlanabbak, ha a böngésző okostelefonjáról vagy tabletjéről látogatja meg.