Színek és nagy kép: Kreatív website

Előző két bejegyzésünkben néhány olyan oldalról írtunk, melyekről könnyedén beszerezheti az oldalán megjelenő képeket.

A képi tartalmak jelentőségét mindig is hangsúlyoztuk, hiszen ha a szövegen nem is, a fotókon, illusztrációkon garantáltan megakad az olvasó (ez esetben inkább böngésző) szeme. A vizuális tartalom hat az érzelmekre, tehát a hatás elérése érdekében használjon képeket!

30. hét (2016)

Ha már egy aprócska fotónak nagy hatalma van, akkor mit mondhatunk el az egész képernyőt elfoglaló képekről, mely szinte életre kel és minél tovább nézzük, annál több apróság tűnik fel rajta? A nagy képek megragadják a tekintetet és izgalmasak, hiszen, bár nem mozognak, mindig van egy újabb részlet, mely az újdonság erejével hat.

Az egyetlen dolog, amire figyelni kell, hogy a kép gyorsan betöltsön, ezért fontos, hogy mindig optimalizáljuk a feltölteni kívánt fotót.

Emellett persze a következetesség is fontos. Mindenben, bár mi most itt a színekre gondolunk.

Nincs értelme egy teljesen citromsárga fotót tenni a kezdőlapra, ha utána a menü színének például a rózsaszínt választjuk. A két szín nem illik össze, legalábbis nagyon kevés esetet tudunk elképzelni, amikor a tervező nem nyúl így mellé.

Kutatások kimutatták, hogy a weboldalak látogatói a honlap megnyitása utáni másfél percben kialakítanak egy képet az adott vállalatról és ennek az első benyomásnak a kialakulásában kb. 70-90%-ban a vizuális információ, főként a színek döntenek.

Az ember a feje, vagyis a szeme után megy. A színek pillanatok alatt megsúgják tudatalattinknak, hogy milyen a vállalat. Egy rosszul sikerült oldal rossz képet fest és az ügyfél pillanatok alatt elkönyveli a céget unalmasnak.

Fontos, hogy oldala jó színben tüntesse fel!

 

Figyelem! - Mobil weboldal, reszponzív weboldal Válassza a Kreatív Website-ot és mi megoldjuk! Forduljon hozzánk bizalommal, készséggel állunk rendelkezésére!