Hírek 4/14

Tudta? Partnereinknek minden hónapban küldünk egy hírlevelet arról, hogy milyen újdonságokat használhatnak a weboldalaikon vagy mobilbarát webáruházaikban. Azért olyan klassz a központi fejlesztés, mert a legtöbb esetben ügyfeleink hasznos új funkciókat kapnak, ezáltal gyorsabban fejlődnek a weboldalaik, mintha egyedileg programoztatnának...

Tény, hogy egyre nagyobb teret hódít magának az internetes vásárlás az okostelefonok elterjedése és az állandó online jelenlét következtében. Gondolkodott már Ön is azon, hogy kiveszi a részét az online kereskedelmeből? Ebben is számíthat a segítségünkre! Keressen fel minket bizalommal!

Az oldalát böngészőknek biztosan merülnek fel kérdései a termékeivel vagy a szolgáltatásával kapcsolatban. Az e-mailezés és a telefonos ügyfélszolgálat azonban nem minden esetben jelent gyors megoldást manapság. Ha weboldallal vagy webáruházzal rendelkezik, jó szolgálatot tehet egy csevegőablak használata...

Munkánk során rengeteg weboldalon tapasztaljuk, hogy a honlapon szereplő galéria albumok különböző méretű és eltérő képarányú fotókat tartalmaznak. Ez természetes dolog, hiszen van, hogy az álló, vagy éppen a fekvő formátum a megfelelőbb. Új fejlesztésünkkel pont ebben segítünk ügyfeleinknek...

Biztos Ön is találkozott már olyan honlappal, aminek egy-egy aloldalán látszik, hogy utólag lettek készítve és valahogy nem illenek bele az összképbe. Összefoglaltuk Önnek 7 pontban, hogy mire figyeljen oda, amikor új menüpontot készít a weblapjára. Ha ezeket betartja, akkor honlapja mindig egységes arculatot fog mutatni.

A Google múltheti bejelentése szerint kevesebb mint két hónap múlva, egész pontosan április 2-án megszünteti a Google+ nevű, ingyenesen használható szolgáltatását. A Google+ eredetileg a keresőóriás által fejlesztett közösségi oldalként indult, azzal a nem titkolt szándékkal, hogy a Facebook versenytársa legyen.

A weben régebben csak néhány betűtípus közül lehetett válogatni. Az online technika fejlődésének köszönhetően, mára a tipográfia szerves részévé vált a holnapkészítésnek. És nem is olyan könnyű feladat kiválasztani, hogy melyiket alkalmazza a weblapján, mint ahogy azt elsőre gondolná. Jelen írásunkban segítünk Önnek a választásban.

Egy weboldalon többféle linket, más néven hivatkozást különböztetünk meg. Lehetnek a honlap egy másik részére mutató belső linkek, másik webhelyre mutató külső hivatkozások, a weblapról letölthető dokumentumok. Melyik mire való, mikor érdemes új ablakban megnyitni és milyen hibát ne kövessen el? Erről írtunk Önnek ebben a cikkünkben.

Munkánk során rengetegszer tapasztaljuk, hogy a legtöbb cég nem használja hatékonyan a Google Cégem (Google My Business) által kínált lehetőséget. Pedig kellő odafigyeléssel egy valóban plusz bevételt eredményező szolgáltatást jelent. Ne hanyagolja el ezt a megjelenési formát. Segítünk, hogy könnyebben eligazodjon, olvassa el friss cikkünket!

Előző cikkünkben bemutattuk Önnek a honlapján használt űrlapok működését és célját, illetve néhány gondolatban nekiláttunk leírni, hogy miket tartson szem előtt, ha jól konvertáló online űrlapot szeretne készíteni. Most pedig folytatjuk a sort. Az űrlapok helyes tagolásáról, a plusz üzenetküldési lehetőségről, a felhasználók adatainak...

Egy honlapra szánt online űrlap nagyon jó eszköz ajánlatkéréshez, vagy kapcsolatfelvételhez. Egy rosszul megszerkesztett űrlap azonban inkább eltéríti a leendő érdeklődőjét annak kitöltésétől. Mitől fog jobban működni egy űrlap? Hogy készítse el, hogy azt többen töltsék ki? Összeszedtünk Önnek, hogy mi milyen űrlapokat...

Sokan gondolják azt, hogy a honlap legalsó részének nincs igazán jelentősége, hiszen ott már véget ér a tartalmi rész, ezért úgysem olvassák el a látogatók. Pedig a weboldal lábléce nagyon hasznos is lehet, ha navigációt, egyéb fontos információkat, vagy praktikus funkciót jelenít meg benne. Mutatjuk, hogy mi mindenre használhatja fel a webhelye láblécét és hogyan készítse el...