Hírek 4/14

képpár összehasonlító

Áprilisi hírlevelünkben két újdonságot mutattunk be ügyfeleinknek. Valamint egy Google Analytics beállításról is ejtettünk szót, ami fontos a most májusban életbe lépő GDPR rendelet miatt.

Olvasson bele Ön is cikkünkbe és nézze meg, hogy mivel gazdagítottuk ügyfeleink weboldalait.


Fontos változás 2018 júliusától a Google-ben. Kreatív website

Amikor keresőoptimalizálásról beszélünk, akkor rendszerint azt szeretnénk, hogy a weboldalunk megfeleljen a Google elvárásainak és a találati listákban minél előkelőbb helyezést érjünk el. Nem véletlen, hiszen a keresőóriás a legnépszerűbb a világon. A hazai internetezők 98%-a is a Google keresőt használja internetezéskor.

Éppen ezért szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy 2018 júliusától két nagyon fontos változást vezet be a Google.


Hibás linkek a weboldalon

A nagyobb weboldalak kezelése során gyakran előfordul, hogy hibákat vétünk. Például egy menüpontban létrehozunk egy hivatkozást (más néven linket) egy termékre, amit később elfelejtünk törölni, amikor a termék már kifutott.

Az ilyen törött linkeket mindenképpen javítani kell, mert rontják a felhasználói élményt és befolyásolják az oldal rangsorolását is a találati listákban...


Még 5 tipp, hogy növelje a konverziót a weboldalán

Előző bejegyzésünkben írtunk 5 tippet, mellyel segíteni szeretnénk abban, hogy növelni tudja honlapja konverzióját. Szót ejtettünk többek között a call-to-action gombokról, a képek használatáról és a köszönő oldalakról.

Most 5 újabb tippel folytatjuk a sort...


5 biztos tipp, hogy növelje a konverziót a weboldalán

A koverzió az egyik legfontosabb fogalom a marketingben. Nem véletlen, hiszen minden weblapnak van valamilyen célja. Konverzióról akkor beszélünk, ha a honlap látogatója olyan konkrét cselekvést hajt végre, melyet Ön szeretne elérni a webhelyével: például ajánlatot kér, megrendel egy terméket, vagy feliratkozik a hírlevelére.

Jelen bejegyzésünkben leírunk 5 tippet, mellyel növelheti a konverzióját.


Ha több látogatót szeretne az oldalára, akkor Blogoljon! Kreatív website

Van már működő weboldala, de úgy érzi kevesen találnak rá? Mi az az eszköz, amivel nem csak növelni tudja látogatói számát, hanem elérheti, hogy akik megtalálták, rendszeresen vissza is térjenek az oldalára?

Osszon meg a közönségének szánt érdekes és értékes tartalmakat – vezessen blogot...


Termékkereső használata weboldalakon. Kreatív website.

Idei első hírlevelünkben azon ügyfeleinknek kedveskedtünk, akik Termékek modult használnak az oldalaikon. Két újítással is frissítettük ezt a modulunkat: egy termékkereső lehetőséggel és egy új fájlkezelővel.

Olvasson bele Ön is januári hírlevelünkbe!


A weboldal szerkesztés 7 aranyszabálya

Az igazán jól működő weblapok egyik nagy titka, hogy gyakran frissítve vannak és időről időre új tartalommal bővülnek. Bár egy statikus, ritkán változó honlap is működhet jól, de időközönként azért ott is szükségessé válik a módosítás.

Összefoglaltuk 7 pontban, hogy mire figyeljen oda, amikor frissíti a weboldalát, vagy új menüpontot készít...


2018-ra a netezők 80 százaléka mobil eszközről böngész

A Zenith csoport a 2016-os év végén egy internet-használati szokásokat vizsgáló kutatást publikált. Eszerint egyre nő azok száma, akik mobiltelefont használnak a hétköznapokban. 2016 októberében először előzték meg a mobil eszközök a számítógépeket, ami az internetre való csatlakozást illeti.

A Zenith kutatásából kiderül, hogy hirtelen nőtt meg azok száma...