Hírek 4/13

Munkánk során rengetegszer tapasztaljuk, hogy a legtöbb cég nem használja hatékonyan a Google Cégem (Google My Business) által kínált lehetőséget. Pedig kellő odafigyeléssel egy valóban plusz bevételt eredményező szolgáltatást jelent. Ne hanyagolja el ezt a megjelenési formát. Segítünk, hogy könnyebben eligazodjon, olvassa el friss cikkünket!


Előző cikkünkben bemutattuk Önnek a honlapján használt űrlapok működését és célját, illetve néhány gondolatban nekiláttunk leírni, hogy miket tartson szem előtt, ha jól konvertáló online űrlapot szeretne készíteni. Most pedig folytatjuk a sort. Az űrlapok helyes tagolásáról, a plusz üzenetküldési lehetőségről, a felhasználók adatainak...


Egy honlapra szánt online űrlap nagyon jó eszköz ajánlatkéréshez, vagy kapcsolatfelvételhez. Egy rosszul megszerkesztett űrlap azonban inkább eltéríti a leendő érdeklődőjét annak kitöltésétől. Mitől fog jobban működni egy űrlap? Hogy készítse el, hogy azt többen töltsék ki? Összeszedtünk Önnek, hogy mi milyen űrlapokat...


Sokan gondolják azt, hogy a honlap legalsó részének nincs igazán jelentősége, hiszen ott már véget ér a tartalmi rész, ezért úgysem olvassák el a látogatók. Pedig a weboldal lábléce nagyon hasznos is lehet, ha navigációt, egyéb fontos információkat, vagy praktikus funkciót jelenít meg benne. Mutatjuk, hogy mi mindenre használhatja fel a webhelye láblécét és hogyan készítse el...


Legtöbbször a cégek csupán e-mail címet és telefonszámot tüntetnek fel az általuk üzemeltetett weblapon. Azonban ez nem elég. Ugyanis az elektronikus kereskedelmi törvény előírja, hogy Ön, mint online szolgáltató milyen adatokat köteles közölni. Cikkünkben összegezzük Önnek, hogy milyen adatokat kell szerepeltetnie...


A Chrome a világ egyik legelterjedtebb böngészője, melyet eredetileg a Google fejlesztett. Az internethasználat biztonsága a kezdetektől fogva fontos a fejlesztőik számára, és közel két éve vezették be, hogy azon weboldalakat, melyek nem rendelkeznek SSL tanúsítvánnyal „nem biztonságos” jelöléssel látják el...


A vizuális tartalom hat az érzelmekre. A kellő hatás elérése érdekében használjon képeket a honlapján. Ha a szövegen nem is, a fotókon és az illusztrációkon garantáltan megakad a böngésző szeme. Előző cikkünkben a weboldalon felhasznált képek céljával és mondanivalójával, a méretével és stílusával, valamint a használatuk...


Egy-egy jól megválasztott képpel néha többet közölhet cégéről vagy tevékenységéről, mint egy hosszabb szövegrésszel. Egy kép ugyanis több szimpla helykitöltésnél, és használatával remekül tudja befolyásolni a felhasználói élményt. Ha kételkedik ennek a valóságalapjában, akkor csak nézze meg a közösségi oldalakat!


Sokat tehet Ön is azért, hogy a honlapját böngészők tovább maradjanak a weboldalán. Ehhez megfelelő felhasználói élményt kell nyújtania, illetve figyelnie arra, hogy a látogatói könnyen megtalálják, amit keresnek. Cikkünkben mutatunk 7 tippet, hogy növelni tudja a honlapján töltött időt, és ezáltal előrébb kerüljön...


Ügyfeleinknek küldött májusi hírlevelünkben szót ejtettünk a weboldalakon használt kapcsolati térképek cseréjéről. Valamint bemutattunk egy új és divatos lehetőséget, a chatbox (más néven csevegő ablak) használatát a honlapokon. Májusi tájékoztatónk nem csak partnereinknek érdekes, Ön is fog benne praktikus ötleteket találni.


2018. május 25-én lép életbe az úgynevezett GDPR rendelet, amely vonatkozik minden olyan természetes és nem természetes személyre, aki valamilyen tevékenységénél fogva adatkezeléssel foglalkozik. A GDPR-nek való megfelelés a honlapokon kötelezően közzéteendő adatokkal, nyilatkozatokkal és szabályzatokkal is együtt jár.


Áprilisi hírlevelünkben két újdonságot mutattunk be ügyfeleinknek, a képpár összehasonlítót és egy új galéria stílust. Valamint egy Google Analytics beállításról is ejtettünk szót, ami fontos a most májusban életbe lépő GDPR rendelet miatt. Olvasson bele Ön is friss cikkünkbe és nézze meg, hogy mivel gazdagítottuk ügyfeleink weboldalait ebben a hónapban.