Hírek 5/13

Amikor keresőoptimalizálásról beszélünk, akkor rendszerint azt szeretnénk, hogy a weboldalunk megfeleljen a Google elvárásainak és a találati listákban minél előkelőbb helyezést érjünk el. Nem véletlen, hiszen a keresőóriás a legnépszerűbb a világon. A hazai internetezők 98%-a a Google keresőt használja internetezéskor. Éppen ezért...


A nagyobb weboldalak kezelése során gyakran előfordul, hogy hibákat vétünk. Például egy menüpontban létrehozunk egy hivatkozást (más néven linket) egy termékre, amit később elfelejtünk törölni, amikor a termék már kifutott. Az ilyen törött linkeket mindenképpen javítani kell, mert rontják a felhasználói élményt és befolyásolják az oldal rangsorolását is a találati listákban...


Előző bejegyzésünkben írtunk 5 tippet, mellyel segíteni szeretnénk abban, hogy növelni tudja honlapja konverzióját. Szót ejtettünk többek között a call-to-action gombokról, a képek használatáról és a köszönő oldalakról. Most 5 újabb tippel folytatjuk a sort. Minden weboldal kialakításakor az egyik legfontosabb feladat...


A koverzió az egyik legfontosabb fogalom a marketingben. Nem véletlen, hiszen minden weblapnak van valamilyen célja. Konverzióról akkor beszélünk, ha a honlap látogatója olyan konkrét cselekvést hajt végre, melyet Ön szeretne elérni a webhelyével: például ajánlatot kér, megrendel egy terméket, vagy...


Van már működő weboldala, de úgy érzi kevesen találnak rá? Mi az az eszköz, amivel nem csak növelni tudja látogatói számát, hanem elérheti, hogy akik megtalálták, rendszeresen vissza is térjenek az oldalára? Osszon meg a közönségének szánt érdekes és értékes tartalmakat – vezessen blogot weblapján...


Idei első hírlevelünkben azon ügyfeleinknek kedveskedtünk, akik Termékek modult használnak az oldalaikon. Két újítással is frissítettük ezt a modulunkat: egy termékkereső lehetőséggel, valamint egy új fájlkezelő funkcióval. Kattintson és olvasson bele Ön is a Kreatív website januári hírlevelébe!


Az igazán jól működő weblapok egyik nagy titka, hogy gyakran frissítve vannak és időről időre új tartalommal bővülnek. Bár egy statikus, ritkán változó honlap is működhet jól, de időközönként azért ott is szükségessé válik a módosítás. Összefoglaltuk 7 pontban, hogy mire figyeljen oda, amikor frissíti a weboldalát...


A Zenith csoport a 2016-os év végén egy internet-használati szokásokat vizsgáló kutatást publikált. Eszerint egyre nő azok száma, akik mobiltelefont használnak a hétköznapokban. 2016 októberében először előzték meg a mobil eszközök a számítógépeket, ami az internetre való csatlakozást illeti. A kutatásból kiderül...


Soron következő hírlevelünkben egy nagyon hasznos újdonságot mutattunk be Ügyfeleinknek, amit remekül tudnak majd használni a weboldalaikon. Vannak olyan elemei az oldalának, melyek több, akár mindegyik menüpontjában megjelennek? Egy-egy figyelemfelkeltő gombra, több helyen megjelenő árakra, vagy éppen...


Sajnos sokan gondolkodnak úgy, hogyha elkészül a weboldaluk, akkor utána nincs már vele tennivalójuk. Ránk is szoktak furcsán nézni potenciális ügyfeleink, mikor az éves szolgáltatási díjunkról tárgyalunk. Ha jól működő és hatékony honlapot szeretne, akkor az Önnek és a weblap készítőjének is folyamatos munkát jelent...


Októberi hírlevelünkben 3 újdonságról számoltunk be ügyfeleinknek. Tovább fejlesztettük a weboldalakon használható galéria modult, bővíthetővé tettük az értesítő e-mail címeket, illetve a termékek modullal rendelkező partnereink is kaptak egy új és nagyon hasznos funkciót. Olvasson bele aktuális partner-értesítőnkbe!


Weblapot készít? Tudja, mire kell odafigyelnie, hogy az időtálló legyen? Egy előző bejegyzésünkben már ismertettünk 3 szempontot: szót ejtettünk az egységes arculatról, a reszponzív kialakításról és a gyors betöltődés fontosságáról. Most pedig még háromra hívjuk fel figyelmét. Szót ejtünk a navigációról, a szerkesztőfelületről...