Hírek 5/14

Sokat tehet Ön is azért, hogy a honlapját böngészők tovább maradjanak a weboldalán. Ehhez megfelelő felhasználói élményt kell nyújtania, illetve figyelnie arra, hogy a látogatói könnyen megtalálják, amit keresnek. Cikkünkben mutatunk 7 tippet, hogy növelni tudja a honlapján töltött időt, és ezáltal előrébb kerüljön...

Ügyfeleinknek küldött májusi hírlevelünkben szót ejtettünk a weboldalakon használt kapcsolati térképek cseréjéről. Valamint bemutattunk egy új és divatos lehetőséget, a chatbox (más néven csevegő ablak) használatát a honlapokon. Májusi tájékoztatónk nem csak partnereinknek érdekes, Ön is fog benne praktikus ötleteket találni.

2018. május 25-én lép életbe az úgynevezett GDPR rendelet, amely vonatkozik minden olyan természetes és nem természetes személyre, aki valamilyen tevékenységénél fogva adatkezeléssel foglalkozik. A GDPR-nek való megfelelés a honlapokon kötelezően közzéteendő adatokkal, nyilatkozatokkal és szabályzatokkal is együtt jár.

Áprilisi hírlevelünkben két újdonságot mutattunk be ügyfeleinknek, a képpár összehasonlítót és egy új galéria stílust. Valamint egy Google Analytics beállításról is ejtettünk szót, ami fontos a most májusban életbe lépő GDPR rendelet miatt. Olvasson bele Ön is friss cikkünkbe és nézze meg, hogy mivel gazdagítottuk ügyfeleink weboldalait ebben a hónapban.

Amikor keresőoptimalizálásról beszélünk, akkor rendszerint azt szeretnénk, hogy a weboldalunk megfeleljen a Google elvárásainak és a találati listákban minél előkelőbb helyezést érjünk el. Nem véletlen, hiszen a keresőóriás a legnépszerűbb a világon. A hazai internetezők 98%-a a Google keresőt használja internetezéskor. Éppen ezért...

A nagyobb weboldalak kezelése során gyakran előfordul, hogy hibákat vétünk. Például egy menüpontban létrehozunk egy hivatkozást (más néven linket) egy termékre, amit később elfelejtünk törölni, amikor a termék már kifutott. Az ilyen törött linkeket mindenképpen javítani kell, mert rontják a felhasználói élményt és befolyásolják az oldal rangsorolását is a találati listákban...

Előző bejegyzésünkben írtunk 5 tippet, mellyel segíteni szeretnénk abban, hogy növelni tudja honlapja konverzióját. Szót ejtettünk többek között a call-to-action gombokról, a képek használatáról és a köszönő oldalakról. Most 5 újabb tippel folytatjuk a sort. Minden weboldal kialakításakor az egyik legfontosabb feladat...

A koverzió az egyik legfontosabb fogalom a marketingben. Nem véletlen, hiszen minden weblapnak van valamilyen célja. Konverzióról akkor beszélünk, ha a honlap látogatója olyan konkrét cselekvést hajt végre, melyet Ön szeretne elérni a webhelyével: például ajánlatot kér, megrendel egy terméket, vagy...

Van már működő weboldala, de úgy érzi kevesen találnak rá? Mi az az eszköz, amivel nem csak növelni tudja látogatói számát, hanem elérheti, hogy akik megtalálták, rendszeresen vissza is térjenek az oldalára? Osszon meg a közönségének szánt érdekes és értékes tartalmakat – vezessen blogot weblapján...

Idei első hírlevelünkben azon ügyfeleinknek kedveskedtünk, akik Termékek modult használnak az oldalaikon. Két újítással is frissítettük ezt a modulunkat: egy termékkereső lehetőséggel, valamint egy új fájlkezelő funkcióval. Kattintson és olvasson bele Ön is a Kreatív website januári hírlevelébe!

Az igazán jól működő weblapok egyik nagy titka, hogy gyakran frissítve vannak és időről időre új tartalommal bővülnek. Bár egy statikus, ritkán változó honlap is működhet jól, de időközönként azért ott is szükségessé válik a módosítás. Összefoglaltuk 7 pontban, hogy mire figyeljen oda, amikor frissíti a weboldalát...

A Zenith csoport a 2016-os év végén egy internet-használati szokásokat vizsgáló kutatást publikált. Eszerint egyre nő azok száma, akik mobiltelefont használnak a hétköznapokban. 2016 októberében először előzték meg a mobil eszközök a számítógépeket, ami az internetre való csatlakozást illeti. A kutatásból kiderül...