Hírek 10/14

Előző két bejegyzésünkben néhány olyan oldalról írtunk, melyekről könnyedén beszerezheti az oldalán megjelenő képeket.

A képi tartalmak jelentőségét mindig is hangsúlyoztuk, hiszen ha a szövegen nem is, a fotókon, illusztrációkon garantáltan megakad az olvasó (ez esetben inkább böngésző) szeme. A vizuális tartalom hat az érzelmekre, tehát a hatás elérése érdekében használjon képeket!


A vizuális tartalmak, főleg a képek nagy hatalommal bírnak. Ha kételkedik a mondat valóságalapjában, akkor csak nézze meg a közösségi oldalakat! Mindig a képek kapják a legtöbb kommentet és lájkot.

Az írott tartalmakat, állapotfrissítéseket gyakran csak továbbgörgetjük, mert lusták vagyunk olvasni, viszont a képeken mindig megakad a szemünk...


A tökéletes fotót keresi blogbejegyzése vagy egyéb online írása illusztrálásához? Manapság nem olyan nehéz jó minőségű, nem jogvédett és ingyenesen felhasználható képeket találni a neten.

Bemutatunk 5 olyan oldalt, amely segítségére lehet.


A jövő jóslása mindig divatban van és mivel mi is követjük a divatot, úgy döntöttünk, megosztjuk olvasóinkkal a 2016-os év webdesign trendjeit.


A cím talán sokaknak nem mond semmit. Az informatika világa tele van angol nyelvű kifejezésekkel, melyeket csak az informatikusok ismernek vagy épp azok, akik véletlenül olvastak valaha egy-egy cikket az adott témában.

Szóval a nem szakmabeliek és az informatikai témájú cikkeket nem olvasók kedvéért egy kis magyarázat jön. A „flat” angol szó jelentése „lapos”. A flat web design a 3D-s ábrák helyett inkább a lapos, egyszerűbb ábrákra esküszik. A flat design „sokkoló” lehet...


Biztos vagyok abban, hogy nem egyszer keresett fel Ön is okostelefonjáról vagy táblagépéről weboldalakat. Mióta ezek a kis eszközök megjelentek, forradalmasították életünket és az internetet is.

Szokták mondani: vagy megszoksz vagy megszöksz. Ez igaz a XXI. század technikai vívmányai esetében is és ehhez kell igazodnia az Ön weboldalának is.


Egy vállalkozás blogjának beindítása marketing stratégiának számít. A bejegyzésekből kiderül, hogy az üzlet mivel foglalkozik, milyen értékeket tud nyújtani ügyfelei számára.

Fontos szem előtt tartani, hogy a bejegyzésekkel mit szeretnénk elérni. Ettől függően az írások szólhatnak egy-egy termékről vagy szolgáltatásról, a témához kapcsolódó érdekességekről. A lényeg, hogy olvasóink érezzék, hogy a tartalmak nekik szólnak...


A SEO (Search Engine Optimization), azaz a keresőoptimalizálás a weblapok egyik legnagyobb forgalomnövelője. Mit kell tenni ahhoz, hogy a keresőmotorok minél előrébb sorolják honlapját vagy blogját?

A továbbiakban olyan stratégiákat ismertetünk, melyek figyelembevételével és alkalmazásával igencsak előkelő helyekre küzdheti fel magát a Google találati listáján.


A weboldal nem csupán egy virtuális névjegykártya. A jó weblap ügyfeleket vonz és a meglévőket megtartja.

Ahhoz, hogy vállalkozása sikeres legyen és így elérje célját, elengedhetetlen egy jó honlap és az, hogy sok látogatója legyen. De hogyan generálhat forgalmat?


Hogy ebben a bejegyzésben mire tanítjuk meg? Hogy hogyan segítse eligazodni a felhasználókat oldalának böngészése közben.

A böngészők számos módon találhatnak rá az Ön oldalára: kulcsszavak alapján a keresők, egyéb oldalakon linkek irányítják őket Ön felé. Nem elég azonban, hogy megtalálják az oldalt. Azt is el kell érni, hogy azon folytassák a böngészést.