Hírek 12/14

Hogy mit is akar ez jelenteni? Hogy van az, hogy az olcsó a drágább? Ezzel azt akarjuk mondani, hogy nem a legjobb választás a honlap árán spórolni, mert létrehozása inkább lesz kidobott pénz, mint haszon forrása.

A weblapok a vállalkozások profilját adják. Az olcsó honlapoknak számos hátulütőjét ismerjük és ebben a bejegyzésben szeretnénk párat megosztani olvasóinkkal.


Ha valamit saját kezűleg készítünk, akkor ügyességünkön és hozzáértésünkön múlik, mennyire leszünk végül elégedettek. Amikor levest főzünk, vagy egyéb ételt készítünk, éppen annyira sózzuk meg, ahogy nekünk ízlik. Így van ez mindennel, még a weboldalunkkal is.


A tartalommarketing, mint marketing stratégia, egyre nagyobb népszerűségnek örvend manapság. Sokféleképpen megragadhatjuk célcsoportunk figyelmét, ennek egyik legjobb módja ezen stratégia alkalmazása.

Na de az élet nem habostorta, természetesen ez a stratégia is számos buktatót rejt...


A tartalommarketing egy egyre gyakrabban használt stratégia, hiszen ha ügyesek vagyunk, a siker garantált. De természetesen nem egyszerű feladat úgy alkalmazni a stratégiát, hogy valóban sikeresek legyünk. A marketingesek gyakran számos nehézségbe ütköznek. Ha megértjük az ok-okozati összefüggéseket, az akadályokat könnyebben legyőzzük...


Ha egy kicsit megvizsgáljuk a piacot, melyen mi is mozgunk, látjuk, hogy abszolút túlkínálat van. De akkor mégis miért válasszon minket? Mert amit mi kínálunk, az egyedülálló, különleges és garantáltan elégedett lesz velünk...

A Kreatív website az Ön honlapján is sokat segíthet.


Mielőtt még elmerülünk a részletekben, tisztázzuk, mi az a tartalommarketing! Ezt a neve alapján nem olyan nehéz kitalálni. Ha tartalmat állítunk elő és azt különféle csatornákon terjesztve szerzünk vevőket, akkor tartalommarketinget, vagy content marketinget alkalmazunk.

Ez lehet egy szöveg, egy videó, egy jelentés, esettanulmány, fotó és a sort még hosszasan sorolhatnánk...


Felmerülhet a kérdés, hogy egyes vállalatok egészen pontosan milyen értéket nyújtanak, miért fontos, hogy létezzenek?

Mi reszponzív és mobil weboldalak szerkesztésével foglalkozunk, méghozzá saját fejlesztésű, magyar nyelvű szoftverünket használva. Sokan informatikus segítségét kérik weblapjuk elkészítéséhez. De ha inkább saját kezébe venné az irányítást, akkor...


Az előző bejegyzésben már volt szó különféle problémákról, melyekre mi hipp-hopp tudunk megoldást. Hogy könnyebb legyen, pontokba szedtük, hogy mi foglalkoztathatja Önt vállalatának weboldalával kapcsolatban.


Szeretné, ha vállalata még sikeresebb lenne? Szeretné, ha még több potenciális ügyfél látogatná oldalát és kérne árajánlatot? A Kreatív website tudja, hogyan segítsen ebben.

Talán Ön is azok közé tartozik, akik ódzkodnak a weblapszerkesztéstől: mert nem ért az informatikához, esetleg az idegen nyelvek nem tartoznak a kedvencei közé.

A vállalatvezető nem informatikus, viszont ha valóban olyan weblapot szeretne, mellyel 100%-osan elégedett, akkor...


Korábbi bejegyzéseinkben szó volt arról, hogy kik vagyunk és pontosan mit ajánlunk ügyfeleink számára. Most részletesen leírjuk mindazt, amit a szolgáltatási díjért cserébe tőlünk kap.

Látni fogja, hogy meglehetősen egyediek vagyunk több tekintetben is. Nálunk Ön az első, szoftverünket úgy fejlesztettük ki, hogy kezelése érthető, világos és egyszerű legyen.