Hírek 12/12

Ki ne szeretné, ha minél több emberhez eljutna vállalkozásának híre? Ugye, Ön is erre vágyik? Tudja, mitől vonzó egy weboldal? A válasz nagyon egyszerű: attól, hogy a netező könnyedén eligazodik rajta, valamint gond és nagyítgatás nélkül tudja elolvasni az oldal szövegét. Ehhez az kell, hogy a weboldala mobilbarát vagy reszponzív legyen. Mielőtt még elmagyaráznánk...

A Facebook biztonságért felelős vezetője (Alex Stamos) a Twitteren üzent, miszerint Adobe-nak meg kellene jelölnie azt a napot, amikor megszünteti a Flash-t. A Mozilla is átmenetileg kikapcsolta a böngészőiben (Firefox) a Flash-plugin futtatását. Nem teljesen, ami azt jelenti, hogy kattintásra elindíthatóak ezen tartalmak. Rengeteg weboldal tartalmaz ilyen megoldás...

Akkor mondjuk ezt, ha egy programot elhanyagolnak és nem frissítenek, vagyis hagyják „elrohadni”. Ezt a kifejezést a nem megfelelően karbantartott weboldalak esetében is használhatjuk. Az oldalunk könnyen válik elhanyagolttá, ha például túl bonyolult és nehézkes a kezelése, vagy egyáltalán nincs...

Egy lassan betöltődő oldal a felhasználói élményt nagy mértékben rontja. Ön hajlandó várni több másodpercet egy ilyen oldal megtekintéséhez, vagy inkább tovább megy egy másik weblapra? Ezen kívül van egy másik negatív hatása is! A Google a honlapok besorolásánál figyelembe veszi az oldal betöltési sebességét, vagyis ha nincsenek a képeink webre optimalizálva, akkor...

Tudta, hogy a Google „Mobilbarát” címkével jelöli meg a mobiltelefonokra optimalizált tartalmakat és a teszt alatt lévő algoritmusa már rangsorolási előnyt fog adni a mobilbarát weboldalaknak? A Google a hivatalos webmester blogján jelentette be nemrégiben, hogy a mobilbarát weboldal rangsorolási szempont lesz...

Teljesen eltörölte a repülőgépen tartózkodás közbeni mobilhasználat korlátozását az európai légügyi hatóság. A gyakorlatban ez annyit jelent: amíg csak van térerő, addig bármikor lehet használni a telefont. Egy éve még jóval szigorúbb volt a szabályozás: a hatóságok és így a légitársaságok a repülés...

A mobileszközök egyre fontosabbá válnak a magyarországi üzleti életben is. A mobil hirdetési költések 2013-ban már elérték az 1,943 milliárd forintot, ezzel a digitális reklámpiac 5 százalékát tették ki -derült ki a Gemius üzleti tanácsadó cég felméréséből. A felmérés szerint az idén januárban az internet-felhasználók 57 százaléka rendelkezett okostelefonnal, amely várhatóan 2015-re...

A Gemius felmérése szerint a magyar internet-felhasználók 57 százaléka rendelkezett okostelefonnal 2014 januárjában. Az okostelefon-tulajdonosok 29 százaléka még viszonylag friss a csoportban, nekik alig egy éve van ilyen telefonjuk. A veteránok aránya igen magas, 43 százalék már legalább 2 éves tapasztalattal rendelkezik...

Az IDC előrejelzése szerint az év végére az eladott okostelefonok száma elérheti az 1,2 milliárd darabot. Ez óriási, 23,1 százalékos növekedés a tavaly év végihez képest.

Teljesen átlátszó szuperfolyadék formál tapintható billentyűket az érintőképernyőn. A manapság kapható okostelefonok és táblagépek döntő többségén nincsen fizikai gombokból álló billentyűzet, a virtuális gombok lenyomását a gyártók legfeljebb a beépített rezgőmotorral próbálják plasztikusabbá tenni...